Röstehage med högstadiet

 Bussen till röstehage:(
Donken
 Dricka cola ;)
Sötnos
Hejsan allihop har ingen lust å blogga men gör det endå.
Imorse vakna jag vid 07.00 och fixa mig sen tog jag bussen till Röstehage med Thayani,Cabba & Alex. Sen de va cok tråkigt där och iskallt så jag tog på mig kläder så jag likna som en isbjörn.
Men va inte med på någon staffet ba ibland annars ja satt me Anton & Marcelo och snacka på ett tak. Så jävla tråkigt annsrs där pågud. Opsii jag råka slå till min mentor med en typ as lång tjock pinne i ansiktet så han blev skiiit ar hahah sprang fan därifrån. 
Sluta vid 13.30 gick med Abbe & Jakob till busstationen sen tog vi bussen till Tumba sen sa vi hejdå och jag följde med Mert hem sen mötte vi Ozze och sen Alex i ängen. Vi tagga t donken 1 Big Mac för 5kr.. Åt ba typ 1, och en halv så jävla mätt aso. Sen höll man på att dö i kön nivet alla killarna va så jävla långa och tog all luft!
Sen jag tänkte möta Berri & Julia men nej ist vid 18.00 tiden åktr ja hem bytte om till sköna varma kläder sen åkte ner vid 18.40 tiden t Tumba för att möta Lorena. Vi stod i Centrum lite sen kom Mattias,Amanda,Tova, Mohammed och Michelle. Sen vi hälsa snacka å så. Sen kom Elton och höll på. Hahaaaa vi doog av garv när han gick sen tog vi buss 738 mot Norsborg gick till Musikhuset för att snacka med Noelia och träffa resten v tjejerna. Aa men de va chill MH bjöd på äppelpaj!:) haha taggade vid 21.43 och va hemma 22.40. ( bilderna lägger ja ut imon )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0