one len

Hejsan, hur mår ni? Jag mår typ toppen vid 16.30 tiden var jag i Tumba och mötte Berri & Julia. Vi satt å chilla me godis och så. Senare kommer Berri's kille och några andra killar från Fittja. Vi sitter lite å chillar i 1 timme, sen.. Går jag och Julia pratar lite ifred och när vi kommer tillbaka står nån tjej (33 åring) och bråkar med en av killarna från Fittja, asså medans jag och Julia stod och prata stod dom andra i ett trapphus och från ingenstans dyker hon upp och skrämmer han den där killen. Sen han ba ''shiiit'' 
Sen hon ba ''Jag vet att jag är fin, jag har varit Modell. Men jag fick hjärnblödning och höll nästan på att dö. Har du sett dig då? Du är värsta fetknoppen'' HAHAHAHAH DOOG AV GARV NÄR JAG KOM TILLBAKA TILL DOM. Sen kom typ några andra Kristijan å någon kille som va Gay o en annan tjej dom stod och snacka också haha men de var rätt såå kul. Sen skulle alla hem. Jag och Berri går upp till Storvreten och möter Kristian vi är med varandra i typ en kvart sen dissar vi honom och går till Centrum och Berri åker hem sen möter jag Tova,Fannie & Amanda.Tova & Fannie skulle va ute så viisst jag va ute med dom i 20 min sen gick vi t Issas, sen ser jag Abbe & Jakob. Fukk ingen kunde liksååm följa mig till bussen så jag gick ensam med 20% på min lur och var skiit rädd. Men såklart ska min bebiis alltid rädda mig älsklingen prata i telefon med mig tills jag kom hem sååå...Kom hem typ 20.30, jävliiigt lång dag tycker jag och man hann med så mycket på så lite tid. 
Nu sitter jag och myser med varm oboy, och kollar på Harry Potter 5
xoxo
Suga på klubbaaaa
Fan asso, vafan gör jag? Sexii right
Bitchbliick..
 
Hejsan, hur mår ni? Jag mår typ toppen vid 16.30 tiden var jag i Tumba och mötte Berri & Julia. Vi satt å chilla me godis och så. Senare kommer Berri's kille och några andra killar från Fittja. Vi sitter lite å chillar i 1 timme, sen.. Går jag och Julia pratar lite ifred och när vi kommer tillbaka står nån tjej (33 åring) och bråkar med en av killarna från Fittja, asså medans jag och Julia stod och prata stod dom andra i ett trapphus och från ingenstans dyker hon upp och skrämmer han den där killen. Sen han ba ''shiiit'' 
Sen hon ba ''Jag vet att jag är fin, jag har varit Modell. Men jag fick hjärnblödning och höll nästan på att dö. Har du sett dig då? Du är värsta fetknoppen'' HAHAHAHAH DOOG AV GARV NÄR JAG KOM TILLBAKA TILL DOM. Sen kom typ några andra Kristijan å någon kille som va Gay o en annan tjej dom stod och snacka också haha men de var rätt såå kul. Sen skulle alla hem. Jag och Berri går upp till Storvreten och möter Kristian vi är med varandra i typ en kvart sen dissar vi honom och går till Centrum och Berri åker hem sen möter jag Tova,Fannie & Amanda.Tova & Fannie skulle va ute så viisst jag va ute med dom i 20 min sen gick vi t Issas, sen ser jag Abbe & Jakob. Fukk ingen kunde liksååm följa mig till bussen så jag gick ensam med 20% på min lur och var skiit rädd. Men såklart ska min bebiis alltid rädda mig älsklingen prata i telefon med mig tills jag kom hem sååå...Kom hem typ 20.30, jävliiigt lång dag tycker jag och man hann med så mycket på så lite tid. 
Nu sitter jag och myser med varm oboy, och kollar på Harry Potter 5
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0