Kusiner

Hej och godkväll nåt sånt..
Idag sluta jag 13.20 typ asså det blev värsta bråket i matsalen idag omg allt blev knas.Iallafall .. Efter skolan åkte ja t Musikhuset, ladda min lur sen möte Galle & Ali vi gick hem till Galles farmor för att lämna några saker sen gick jag och mötte Rabia vi köpte lite choklad och dricka i Norsborg Centrum.
Sen åkte jag till Tumba och går hem till mina kusiner sen vi myste och försökte måla nagelack men nej haha e säämst.
Nu tvingas man att sova:( 
Så godnatt och kika mig om ni har lust. 
#deniserbia
Opsss svarar bara på folk jag känner!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var fucking du som starta och du tror dig så jävla mycket när du är med dina kompisar. Dom flesta i skolan hatar dig för att du beter dig som en liten orre

2013-09-28 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0