Irak mot Palestina

Hej allihopa! kolla gärna videosarna.. men det blev ba slarv namn på dom men tryck sen på ''Hahhaha 2'' typ såå.. för att se nästa vide. Men ska berätta hur min dag har vart... nu

Först efter skolan gick jag till Tumba med Kevin,Abbe & Jakob dom andra killarna hunda efter oss. Sen gick jag till bibloiteket där satt Noli och Mohammed. På bussen träffa vi Haitam men iallafall... Jag och Mohammed gick till mig och lämna min dator, sen gick vi hem till Haitam och lämna hans saker, sen mötte vi Noli och åkte till Tullinge. Alltså vi gick till någon dum fotbollsträning. Sen mot 19.30 tiden gick vi hem till Lorena vi typ. Asså vi hypa så jävla kul. Vilka orrooozz. Sen tog vi bussen till Tumba kl 20.30 typ sen åkte alla hem. Är skit trött just nu och lägger ut en massa bilder imorgon så håll utkik efter .. aa typ min blogg dåra. Aa ska äta pizza nu me mamma å så. 

(IGNORERA MITT SKRATT) .. Man tror Lorena's hus är lekplats HAHAHA

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0