Väntan på

Sho alla läsare! 
Min kompis gjorde designen och ny header. Men hon drog iväg så allt är inte klart, hon skulle fixa den 20.00 men nää .. Så det här är bara tillfälligt. Det är fint endå va? 
Men idag vakna jag vid 08.00 tiden, vet inte vad som har hänt med mig vaknar så tidigt på morgona?
Tänkte gå ut med Mert idag men orkade inte och han hörde aldrig av sig. Så satt hemma hela dagen, städa hela rummet om igen. Titta på tv,chatta osv..
Men nu sitter jag och tittar Familjen Kardashian, så bra! Imorgon ska jag kanske ut med Anastasia vi får se. 
Ses imorgon, xoxo
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

åh så mysiga bilder!

Svar: Absolut!:)
Denise Melinn Licari

2013-10-30 @ 20:30:52
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0