Vända tillbaka dygnet

 Klicka på bilden
 
Hej babes! Börjar nog blogga mest på nätterna för att jag har ju vänt dygnet helt. Efter att ha varit sjuk i nästan en vecka, känns som över en månad. Bara tillbringat dagarna till musik,tv, facebook & en massa filmer inklusiv den bästa serien Gossip Girl. Onej har nästan sett alla sesånger på den också. Vad ska jag göra utan alla serier då? Tipsa mig på bra serier ! 
Iallfall, ohh u got to listen at this song! 
Den är helt underbar, gammal o så men skit i.
Så sköönt att börja bli frisk igen så jag kan gå ut med mina underbara vänner, Julia älsklingen kommer tillbaka på tisdag kväll ju och så'
Men just nu ligger jag brevid mamma och tittar på tv, fast hon har ju redan somnat så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0