Lite överallt?

Direkt efter skolan drog jag till Tumba med rawan osv.. Ringde Julia och mötte henne,Berri & Patricia i dinsko. Vi satt och pröva skor sen var vi i centrum för dom skulle hem. Jag mötte på Mattias & Idun vi drog hem till honom sen satt vi och snacka en massa, sen hämta jag pengar hemma en snabbis och gick tillbaka till Mattias.
Vid 17.30 tiden var jag & Idun i Tumba igen köpte Ben & Jerrys och hon åkte hem, mötte Anastasia vi drog till donken och åt , tog med ben & jerrys runt i Tumba, sen drog vi upp till björkhaga områderna, var bara lite där.
Sen var vi i biblan, det var as varmt i jackorna men benen osv.. det var sjuuukt kallt! Hur faaan kunde vi andra klara oss med enkla jackor som typ höst? Sen enkla skor förra vintern, oherregud!
Iallfall , sen kom Julia I till bibloiteket sen drog vi till Tullinge var där i ungefär 30 min sen mötte vi på Jocke & Sebbe, vi tog tåget till Tumba och var där.
Sa hejdå sen gick jag,Alex,Noli,Julia & Anastasia till Storvreten en snabbis och kom hem vid 20.40 tiden. 
Enkel vanlig dag, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0