Lång och trött dag!

Efter skolan gick jag till Tumba med Evelina och Mattias sen mötte vi på Idun vi tog buss 718 fram och tbx fast dom åkte hem medans jag mötte Assita vid kulturskolan och vi gick till biblan och där var Alex och Noli sen gick jag till Centrum mötte upp mamma, hon köpte lite choklad sen gick jag tbx t biblan då hade Milla & Tova kommit, satt där till ungefär 17.00 tiden sen åkte jag hem och vid 18.00 tror jag då åt vi alla i donken men Milanda hade också kommit sen Mohammed. 
Vi åt en snabbis sen drog till Storvreten fast alla bråka typ så jag, Milla & Assita var i badhuset träffa min kusin och så. Var ute till typ 19.20 sen tog bussen och kom hem vid 19.30 , Assita kom en snabbis t mig så nu sitter jag och tittar på Familjen Kardashian. Soo good!! :D
Inga bilder idag, för att jag är trött på att ta kort osv sen orkar jag nog inte fortsätta med bloggandet, vi får se? 
Iallafall, nu ska jag äta pannkakor mmm va gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0