Kvällen

Hej alla läsare! :)
Idag slutade jag 12.05, jag gick till Tumba och träffa på Patricia, vi stod och vänta på bussen hon skulle gå någon annan stans, medans jag åkte hem. Var hemma rätt så länge sen hade jag utvecklingssamtal ett tag, åkte till Norsborg fram och tillbaka sen åkte tillbaka till Tumba, så jag drog till Mert. Sen gick vi till Storvreten, mötte Assita & Milla sen gick vi till Noli,Haitam,Hosep,Kabba,Alex osv.. 
Vi stod och snacka, chilla bara liksom.
Noli,Hosep,Haitam & Kabba går så vi resten stannar kvar och snackar i ängen osv..
Aa det var helt ok idag, sen var hemma typ 20.10 men Assita följde med:)
Så sitter just nu och pluggar till ett prov tills på fredag och en massa läxor under dom två kommande dagarna.
Så godnatt sålänge, ops inga bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0