Idag & igår


††††††
Igår: Igår de va lite knas sådäär, var ute en snabbis med Haitam, sen tagga hem och bytte om drog till Assita sen 18.00 hade jag utvecklingssamtal, sen 19.00 var vi klara sen åkte jag hem till Assita igen.. Sen godnatt!
Idag:
Idag efter skolan sitter kvar och kollar på några videos med kabba osv.. Sen mötte Assita & Haitam på bussen hem dom vänta i busshållplatsen på mig skulle hem och byta om, sen drog vi till Tumba för att vänta på Noli men han kom inte .. palla hunda? Iallfall, mötte Anastasia med Assita i Storvreten. Var där lite såå sen Assita ladda sin lur i Bibloiteket jag och Anastasia drog till Tullinge fram och tillbaka tänkte faktist möta Lorena men hon var i stallet, sen åkte hem vid 17.00 och mötte Anastasia,Noli,Mohammed,Tova och Haitam i Storvreten. Vi skulle till Tumba men istället gick jag och Mohammed till donken för att sitta och snacka sen vi mötte alla i Tumba, men Noli & Haitam blev sur så dom åkte hem och juste.. Där var ju Tijana & Tilde? Vilken surpise :D ??
Iallafall , vi var i centrum för köpa lite gått, sen gick vi till donken asså de va kul osv, kan ju inte beskriva allt haha men ni ba shit vilken trååk tjej.. Nää va ni ljuger;) 
Chill idag ju! Efter donken gick jag,Alex,Tova,Milla,Assita & Anastasia en snabbis runt i Storvreten lol det var nån kille som höll på vne börja tjaffsa sen han jaga typ Tova man ba ohaa dachri vill du få en smäll eller?? Blev cok sur men sen drog jag och Assita till Branta Backens busshållplats för att åka hem, nu sitter hon hos mig är fett trött men aa ska nog sova snart vill kolla på Twilight med henne men vi får se! Imorgon ses vi i bloggen, 
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0