Hemma bara

Hej, idag vakna jag vid 9.30 tror jag, tittat på Gossip Girl, och en massa filmer hitills. Sitter hos Assita är fett trött har ingen lust alls att gå ut i denna hemska väder. Idag ska jag sova hos mina kusiner, skulle det igår men va fett trött men endå Assita bor ju brevid mig så kunde lika bra gå till henne de lov liksom. Åt nyss frukost, ska nog gå hem snart byta om osv sen kma tbx t Assita lite senare ikväll åker jag till mina kusiner som sagt. So fun! 
Euw, blöder om läppen.. Är ganska torr därför. Köpte en läppstift eller vad det heter för 25kr lään sen jag ska såklart tappa bort den :( ..
 Bloggar imorgon, eftersom.. Ni vet, tråk idag ju bara en massa filmer,chatt & musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0