Helt sjukt asso

††††††
 Sho finaste 
Idag gick jag faktist till skolan, jag kände mig bättre och var liksom vaken hela natten men sov från 5-7 så aa sen gick jag till skolan, hade språkval & SO. Sen gick jag till Lunchen med Gabriella & Alex, vi titta vad det var för mat euuuw .... så vi gick eller aa jag Gabriella,Hosep & Kabba till Centrum sen tog jag och Gab bussen till Hallunda, men egentligen skulle vi vart hemma hos mig men nej,
från Hallunda till Brunnaskolan. Vi mötte upp Sara,Sira,Nicole,Jakob och Marcus, jag och Gabriella väntade tills dom sluta sen gick vi till Musikhuset. Vi satt och snacka, sen gick Sara och mötte upp Michella och Noelia, men sålänge var vi andra i danssalen lite sådääär..
Sen dyker Melike,Heli & Elias upp sen alla snacka osv.. Sen kmr Noelia, Michella & Sara. Alla är i danssalen sen taggar alla förutom jag,Marcus,Jakob & Sira. 
Vi stanna kvar och snacka, osv. Sen vi börja typ tjaffsa det blev inte direkt bråk men aa det hände en massa, sen gick vi ut vid 17.00 tiden mötte Rabbe snabbt sen åkte alla hem.
Well, det var dagen.. Är inte på humör, ganska ledsen faktist. Men aa godnatt dåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0