Halloween dagen, happy halloween!

- Golare jag hörde
Tja tja bloggen;)
Idag vakna jag vid 12 tiden, titta tv,chatta & en massa filmer & serier! Sen ringde Tijana mig vid 17.30 tiden hon undra om jag ville dra ut med henne,tilde & Noelia men hade inte lust just då. Men tog bussen till Brantabacken för att möta Milla & Anastasia vi drog till H&M i tumba jag testa lite saker och Anastasia med. Juste, påvägen till tumba träffa vi på Alex & Mohammed dom hade vart i donken och så så dom följde med till centrum. Köpte en BH , jätte söt & fin.. Rosaspets.
Iallafall efter gick dom hem och vi tjejer gick till donken och åt lite snabbt där, sen tog vi tåget till Tullinge fram & tillbaka tänkte träffa Lullu men nää. Sen mötte vi till slut i Tuna Tijana,Tilde & Noelia. Vi var i Tuna (jätte tråkigt, ortens dödaste ställe)
Iallafall, sen var vi i Idrottshallen, lite roligare.. Sen ramla jag ner 5 trappsteg från trappan och ramla på golvet alla missa men sen så börja jag skriva 'AAAHH hjäääälp, oooooooooh'
Som en varg bror
Tilde & Tijana drog hem och vi andra gick tillbaka till McDonald's för att dricka lite. Sen drog alla hem men jag och Noelia satt lite sådära i tumba för väntan på bussen!
Juste, HAPPY HALLOWEEN! Som sagt så knacka jag inte dörr. Ska nog ha spakväll hos lollo imorgon, vi får se. 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: Jag gör inte hela designer men gör headers för 40 kr! :) Anledningen till att jag tar betalt är för att det är så många som frågar..

2013-11-01 @ 21:28:17
URL: http://sofiebacklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0