Fredag bitches

Hej finaste!!
Jag tänker inte blogga om allt som hände igår..
Men direkt efter skolan tänkte jag vara ute med Gabriella, men istället träffar vi några i Centrum, så vi drar till Tuna för att hämta Assita men hon var redan hemma fast hon inte slutade förnst 10 min.
Så vi andra gick till donken, åt och sen drog jag ensam till sumpan för att gå hem till Galle och titta på hans nya hus med mamma. 
Juste, han fyllde ju år också! Så hela familjen satt och åt tårta osv, det var jätte fint hemma hos deras nya lägenhet. Var där till 19.00 typ sen åkte jag till Tumba och Galle till Norsborg men mamma stanna med resten av familjen, iallafall.
Jag träffa Assita , Felicia osv.. Dom hade kaosat lite sådäär i områderna. Sen vi va i Tumba ett tag för vi vänta på bussen till Storvreten, aa mer kaoos och hype. Skriver inte allt för jag tycker inte att ni har med det å göra men det var skit kul iallfall, sen vid 21.30 gick vi på festen, fett mobbad .. men vi va där ett tag sen gick vi ut sen in för det var jävligt tråkigt men hade kul innan. Sen möte jag upp Galle så kom han också på festen eller hur man ska kalla det, 
Aa kom hem sen ba och somna direkt. Idag vet jag inte vad jag ska göra men fan det var jävligt länge sen jag hade så kul.  Är helt dööd. -.-

Kommentarer
Postat av: RE

HAHAHAHHAHAHA VAD MOBBAD, VADÅ FEST? JAG VAR OCKSÅ DÄR OCH DE VA INGEN JÄVLA FEST, HAHAHA DE FANNS INTE ENS ALKOHOL, HAHA DU ÄR SÅ SJUKT MOBBAD!

Svar: cok skön du är nackabarn, jag skrev förfan också att det var mobbad, och vad fan gjorde du där då om du tyckte att det var tråkigt? hahaha säkert du kom på första festen för bebek gå sov äckel
Denise Melinn Licari

2013-10-19 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0