Det vore en dröm för mig

Klicka på bilden för att lyssna på låten
Manhattan bridge at night
 Morning upper east sider's
It may look dead, but it is my light for the future
Baby you light up my world
 Dream sweet little kid
 
Det vore en sjjuuuukt stor dröm att flytta till New York Manhattan.
Oh, en dröm säger jag bara! Utsikten, dramat, allt vore perfekt. The rich life, en massa paparazzis runt om en. Njut bara!!
Få det perfekta jobbet, uppleva så himla mycket! Men kanske först gå på high school och collage där först? 
Hitta den jag liksom är. 
Vad skulle jag vilja vara...?
Hmm, jo faktist... Modell, designer, äga ett företag? Fotografera , vara sminkproffs? 
Skaffa familj, be famous. Allt vore perfekt
Varför just Manhattan?
Jag tycker bara att det skulle vara det perfekta stället att hitta sig själv i. Att få uppleva det ... åka i limousin runt i staden, gå på en massa fina fester, göra mig fin varje kväll för att uppleva något nytt?:)
Skaffa man, att bo med och göra familj. 
Well, it's a dream. And .. it will maybe come true some day? 
Only god know 
 
My only man 
 
❥ Ed, my darliiing. OH, so beutiful. 
Min favorit skådespelare, Ed Westwick! 
Han spelar som Chuck Bass i Gossip Girl, my baby..
Dör för honom, skulle kunna göra allt för att han skulle bli min.♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0