Rain day

Idag vakna jag vid elva tiden sen satt jag bara framför datorn och tråka, mötte Noelia & Anastasia vid Tumba vi tågluffa tänkte möta några i tullinge/rönninge men blev inte av! Sen när vi var tillbaka i Tumba satt vi bara där, ringde Tijana och mötte henne,Tilde & Kevin. Vi var i Tuna, trååk! Sen gick Kevin hem. Och vi andra hade sjukt tråkigt i Tuna, men sen gick jag & Anastasia t biblan mötte Alex,Noli & Haitam. Åkte hem vid 17.00 tiden sen var jag 18.00 i tumba igen, tänkte åka till Rönninge men nej!! Bråk här o där med tjejerna i Tuna, dagen var helt OK men flippa ur endå.
xoxo
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2013-11-01 @ 23:25:33
URL: http://marklin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0